Jeżeli zakupy przekraczą kwotę 50 zł, klienci będą mogli dokonać transakcji zbliżając kartę do czytnika i potwierdzającją kodem PIN.

– Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju rozwiązania technologiczne, które ułatwiają naszym klientom zakupy, maksymalnie skracając czas obsługi przy kasie. Jedną z największych wartości naszych salonów jest tworzenie i ciągłe doskonalenie przyjaznej atmosfery towarzyszącej zakupom. PayPass doskonale wpisuje się w taką strategię naszej sieci. Jestem przekonany, że wraz z popularyzacją tego rozwiązania proces obsługi klienta w naszych sklepach będzie się znacząco skracał – mówi Marek Łebek, PR & Marketing Manager sieci Smyk.

Aby zachęcić kupujących do płatności za zakupy kartami PayPass od 1 sierpnia do 30 września
w sklepach Smyk organizowana będzie promocja Buy & Get. Za każdą transakcję dokonaną kartą
w technologii MasterCard PayPass, we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce
(z wyłączeniem sklepu internetowego), kupujący otrzyma paczkę żelków Haribo. Akcja może zakończyć się wcześniej w sklepach, w których zapasy promocyjnych produktów zostaną wyczerpane.

Dotychczas kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można było płacić m.in. w restauracjach McDonald’s, sieci salonów Empik, sklepach Żabka, a także w sieci kawiarni Coffee Heaven, w salonikach prasowych Kolporter, sklepach komputerowych Sferis, na wybranych stadionach Ekstraklasy i stacjach paliwowych Shell.

Smyk to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (EM&F). Historia sieci sięga 1952 roku, kiedy to powstał popularny CeDeT – Centralny Dom Towarowy, mieszczący się u zbiegu ulicy Kruczej i Al. Jerozolimskich w Warszawie. Dynamiczny rozwój sieci Smyk rozpoczął się w roku 2000. Powołano wówczas samodzielną spółkę: Smyk sp. z o.o. Obecnie sieć obejmuje 60 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych największych miast Polski. Sklepy Smyk działają też w Rosji, na Ukrainie, w Rumunii i w Turcji.