Rusza kampania „Wskocz na billboard”

Celem akcji „Wskocz na billboard” jest zachęcenie mieszkańców Wałbrzycha i okolic do wzięcia udziału w castingu na „twarze Galerii Victoria”. Organizatorzy zapraszają wszystkich mieszkańców regionu do wzięcia udziału w akcji, ponieważ zgodnie z hasłem promującym, Galeria Victoria ma być „Moja, Twoja, Nasza”, czyli stać się istotnym elementem przestrzeni publicznej Wałbrzycha. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny na stronie www.victoria-casting.pl do 14 sierpnia 2010 roku.

Dodatkowo, 7 i 8 sierpnia 2010 roku w godzinach od 10.00 do 18.00, galeria zachęca wszystkie zainteresowane osoby do odwiedzenia deptaku w Szczawnie-Zdroju, w celu wykonania zdjęcia przez profesjonalnego fotografa. Wybrane osoby będą pojawiały się na billboardach promujących Galerię Victoria przez kolejny rok. Kampania „Wskocz na billboard” będzie zapowiadana w internecie, w lokalnych stacjach radiowych RMF MAXXX oraz Radio Złote Przeboje, a także na billboardach i nośnikach mobilnych. 

– Pragniemy, aby Galeria Victoria stała się miejscem, w którym mieszkańcy miasta czują się jak u siebie, dlatego zamiast zatrudniać anonimowych modeli, postanowiliśmy skorzystać z pomocy mieszkańców regionu. Chcemy, żeby to właśnie ich twarze znalazły się na billboardach, plakatach, bannerach i ulotkach promujących centrum handlowe – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail.
 

Reklama

Galeria Jurajska