Perfumeria Douglas otworzy salon o powierzchni ponad 252 mkw., natomiast sieć TK Maxx na swoje potrzeby wynajmie 2,3 tys. mkw. powierzchni. Placówki Douglas, TK Maxx oraz Gatta pojawią się w obiekcie jeszcze w tym roku. Na początku przyszłego roku oferta galerii poszerzy się o salon sportowy firmy Go Sport (1,4 tys. mkw.).

Centrum nie zapomina także o ofercie kulturalno-rozrywkowej, która co weekend, a coraz częściej także w tygodniu, przyciąga wiernych i nowych klientów. Co miesiąc koło fontanny gości ulubiona cykliczna atrakcja Blue City – Jarmark Produktów Regionalnych. Przedsiębiorcy z całej Polski ustawiają tutaj swoje stoiska z kiełbasami, pieczywem, rybami, ciastami, miodami czy serami. Nie zawiodą również imprezy sportowe, związane z aktywnym wypoczynkiem (fitness, żeglarstwo, gokarty) oraz grami video. Na początku jesieni pod błękitną kopułą będzie można zobaczyć także pokazy mody kolekcji nowo otwartych butików.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to centrum handlowe czwartej generacji. Obiekt łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.