– Wiedzieliśmy od początku czego chcemy. Do udziału w projekcie zaprosiliśmy Grzegorza Dwornickiego, dysponującego wiedzą i unikalnymi doświadczeniami we wdrażaniu podobnych projektów. Zbudowaliśmy wspólnie model teoretyczny i wzięliśmy się do pracy. Pod koniec stycznia 2010 roku w specjalnie zbudowanym do tego celu systemie, pojawiły się pierwsze transakcje – mówi Janusz Gajerski, członek zarządu Galerii Sfera. – System nie pozostaje w konkurencji do podobnych, indywidualnie prowadzonych działań poszczególnych najemców. Stworzona przez nas technologia umożliwia klientowi posiadanie tylko jednej karty, przy jednoczesnym uczestnictwie w wielu programach i zachowaniu możliwości korzystania ze wszystkich przysługujących mu przywilejów – dodaje.

Profity, jakie można uzyskać z posiadania karty to przede wszystkim atrakcyjne rabaty oraz dostęp do dedykowanych promocji skierowanych wyłącznie dla posiadaczy karty. Program umożliwia wielopłaszczyznową wymianę dóbr na linii: klient – galeria – partner. Wszystkie te czynniki sprawiają, że każda ze stron zyskuje. 

– Klient bez żadnego wysiłku otrzymuje dostęp do najlepszych promocji cenowych, a partner dostęp do wiedzy o swoim kliencie. Z nieosiągalną dotąd precyzją w zakresie profilowania bazy danych, partner programu (najemca Sfery) może komunikować się zarówno ze swoim istniejącym jak i potencjalnym klientem. Chcemy się „nauczyć” naszego klienta, dając mu przede wszystkim to, czego od nas oczekuje – mówi Grzegorz Dwornicki, Project Manager Programu.

Dziś program to ponad 10 tys. unikalnych numerów kart, którymi dokonano transakcji na łączną wartość ponad 2,7 mln złotych. W najbliższych tygodniach rusza promocja umożliwiająca zdobycie setek i tysięcy dodatkowych punktów za zakup wybranych, promowanych produktów partnerów.