– Zgodnie z podpisanym aneksem powierzchnia lokalu, w którym prowadzona będzie sprzedaż artykułów sportowych pod szyldem Intersport wynosi obecnie 758,09 mkw. (poprzednio 917 mkw.).  Pozostałe warunki, na jakich została zawarta umowa pozostały bez zmian – czytamy w raporcie bieżącym Komisji Nadzoru Finansowego.

Powiększenie lokalu ma związek z uruchomieniem przez spółkę nowoczesnego magazynu centralnego, dzięki czemu sieć poprawiła rotacje towaru, a to niweluje potrzebę ekspozycji oferty handlowej na dużej powierzchni. Automatycznie zmniejsza również wysokość czynszu. Planowany termin otwarcia sklepu i centrum przypada na wiosnę 2011 roku.

Działalność sieci Intersport Polska SA obejmuje sprzedaż markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni, które są zlokalizowane w centrach handlowych dużych miast w całej Polsce.

Oferta Grupy Intersport dociera do klientów w ponad 30 państwach na całym świecie. Spółka posiada około pięciu tysięcy sklepów działających pod logo firmy. 80 proc. przychodów grupy pochodzi z rynku europejskiego i działalności handlowej w Rosji. Marka ma tym samym ok. 17 proc. udziału w branży odzieży i artykułów sportowych na tym obszarze.