New Look jest brytyjskim producentem markowej odzieży damskiej i męskiej. Prowadzi sieć około 1.000 sklepów (własnych i franszyzowanych) w Anglii, Francji, Belgii oraz Rosji. Nowe otwierane są m.in. w Holandii, Egipcie, Singapurze. W Polsce New Look został wprowadzony przez spółkę NFI Empik Media & Fashion. Do końca 2014 r. grupa planuje otworzyć do 30 sklepów tej marki.

Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion SA jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne). Grupa rozwija model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepty handlowe oraz o marki franczyzowe i licencjonowane. Spółki należące do Grupy EM&F od wielu lat z sukcesem budują swoją silną pozycję na rynku, posiadają wysoko wykwalifikowaną kadrę zarządzającą, rozbudowaną sieć sprzedaży detalicznej oraz liczną i stabilną bazę klientów. EM&F działa na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim. 

Na dzień 31 marca 2101 roku sieć sprzedaży Grupy Empik liczyła 662 punkty o łącznej pwierzchni 277 217 mkw. Na koniec I kwartału 2010 roku w Polsce działało 148 salnoów Empik, spółka Ultimate Fashion posiadała 113 sklepów marek odzieżowych, a spółka Maratex, która działa na rynkach wschodnich posiadała 77 sklepów w Rosji oraz 23 sklepy na Ukrainie. Grupa Smyk liczyła 73 sklepy, a Spiele Max, która działą w Niemczech liczyła 43 sklepy. Na koniec I kwartału 2010 roku działało łącznie 90 szkół jezykowych pod szyldem Empik School i Speak Up.