Wydawca Kropki TV, Concept Publishing Polska wspólnie z Jeronimo Martins, po przeprowadzeniu gruntownych badań jakościowych i ilościowych, zadecydowali o wprowadzeniu licznych nowości i zmian w magazynie, które mają uczynić go jeszcze bardziej atrakcyjnym dla czytelników.

Nowa Kropka TV, która na rynku pojawiła się 2 sierpnia br., to już nie 100-stronicowy tradycyjny TV guide. Teraz to aż 132-stronicowe połączenie bardzo obszernego poradnika (Zdrowie, Moda, Uroda, Dom i Ogród, Prawo i Finanse, Psychologia, Dzieci) z bardzo bogatym (aż 72 stacje) tygodniowym programem telewizyjnym i niezależnym, 24-stronicowym dodatkiem „Kuchnia od Kuchni”.

Magazyn ukazuje się w nakładzie 450 tys. egzemplarzy w całości dystrybuowanym w sklepach sieci Biedronka.

Relaunch tygodnika będzie wsparty wielopoziomową kampanią promocyjną prowadzoną i w miejscu sprzedaży (m.in. rekomendacja kasjerek, 3 300 plakatów nad kasami, 4 800 plakatów na standach z Kropka TV, 68 000 plakatów na wózkach sklepowych) i ogólnopolskimi akcjami ATL oraz BTL (240 billboardów w całej Polsce, kampania telewizyjna w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Radio Zet). 

Biedronka to najbardziej popularna i największa sieć sklepów detalicznych w Polsce, którą regularnie odwiedza aż 55 proc. Polaków. Obecnie liczy ponad 1500 sklepów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i małych miastach na terenie całej Polski, oferujących artykuły spożywcze w niskich cenach.