NG2: 66,6 mln zł przychodów w lipcu

Przychody spółki NG2 za czerwiec 2010 roku wyniosły 89,7 mln zł (były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 29,4 proc.). Natomiast wcześniejsze, za okres styczeń – czerwiec 2010, osiągnęły poziom 440,2 mln zł i były wyższe od uzyskanych w analogicznym okresie 2009 roku o 4,3 proc.

NG2 zajmuje się sprzedażą detaliczną obuwia i jest jednym z największych jego producentów w Polsce. Według stanu na koniec marca 2010 roku Grupa dysponowała siecią 699 placówek, w tym: 262 salonów CCC, 40 salonów CCC w Republice Czeskiej, 48 butików Quazi, 223 sklepów Boti, salonów franczyzowych CCC 61 i 65 sklepów franczyzowych Boti.

Oferta handlowa największej sieci CCC obejmuje dwie podstawowe kolekcje obuwia: wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową, które w sumie liczą 2500 wzorów. Cena detaliczna brutto dla klienta końcowego oscyluje zazwyczaj pomiędzy 70 zł a 400 zł (obuwie skórzane) i 10 zł a 149 zł (obuwie tekstylne i z tworzyw sztucznych). Oferta obejmuje też akcesoria i drobną galanterię odzieżową, tj. pasty, kremy i inne środki do pielęgnacji obuwia, skarpety i inne produkty.

Jak informował Retailnet.pl, w 2010 roku NG2 planuje w sumie otwarcie co najmniej 78 placówek, tj: 40 salonów CCC (30 w Polsce, 10 w Czechach) oraz 38 sklepów Boti. Docelowo firma zamierza zbudować sieć około 1070 sklepów w Polsce, czyli 400 lokali CCC (w tym 100 franczyzowych) oraz 500 sklepów marką Boti (w tym 100 franczyzowych). Sieć salonów Quazi docelowo ma składać się ze 100 sklepów. W Czechach Grupa planuje rozszerzyć swoją sieć do 70 salonów CCC.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016