Sieć TK Maxx, która niedawno dołączyła do wiodących sieciowych marek zdobywających polski rynek, otwiera kolejny duży sklep. Tym razem w centrum handlowym Blue City. Salon pojawi się w wrześniu br. i będzie miał powierzchnię 2,3 tys. mkw. Jest to siódma placówka tej firmy w Polsce i jeden z dwóch pierwszych w Warszawie. W jej ofercie znajdą się kolekcje ubrań znanych projektantów mody zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci oraz szeroka gama akcesoriów do domu.

– Cieszymy się, że do grona obecnych klientów Blue City dołączyła właśnie firma TK Maxx i że pomimo ograniczonej ekspansji wielu polskich sieci udało się sfinalizować taką transakcję – powiedziała Grażyna Melibruda z firmy King Sturge, która reprezentowała wynajmującego.

TK Maxx należy do europejskiej firmy Retail Group TJX Europe. Sprzedaje ubrania znanych i modnych marek wcenach do 60 proc. niższych od zalecanej ceny detalicznej.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 230 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.