Kryzys nie wpłynął na nasze plany rozwoju

Bardzo ważne jest budowanie konkurencyjności centrum handlowego

Bardzo ważne jest budowanie konkurencyjności centrum handlowego

Ta gigantyczna inwestycja (200 mln euro) o powierzchni całkowitej 127 tys. mkw. została zrealizowana z ogromnym sukcesem w niecałe 16 miesięcy. O wiele dłużej niż budowa samego obiektu trwała praca nad komercjalizacją i była ogromnym wyzwaniem. W czasach spowolnienia gospodarczego duże firmy zaczęły o wiele dokładniej przyglądać się możliwości rozwoju swoich sieci i z większą uwagą analizują każdą napływającą propozycję.

Jednak mimo trudnej sytuacji na rynku, możliwa jest efektywna komercjalizacja obiektów. Udaje się to nam przede wszystkim dzięki długofalowej i opartej na wzajemnym zaufaniu współpracy z naszymi partnerami. Oczywiście ogromnie ważne jest również budowanie konkurencyjności samego centrum.

Efekty takiego podejścia najlepiej widoczne są właśnie w trudnych czasach – cały czas podpisujemy nowe umowy z kolejnymi najemcami. Trudna sytuacja rynkowa nie spowodowała również żadnych zmian dotyczących planów rozwoju naszej firmy o kolejne, nowe centra handlowe. Wszystkie inwestycje są finansowane z własnych środków, co pozwala nam utrzymać stabilną sytuację. W najbliższych latach powstaną nowe obiekty, zlokalizowane w tych miastach w Polsce, gdzie widzimy największy potencjał rynkowy. Są to: Lublin, Świlcza koło Rzeszowa oraz Częstochowa.

 

Reklama

Galeria Jurajska