Przychody LPP w lipcu spadły o 2 proc.

W okresie od stycznia do lipca odzieżowa spółka wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 1,097 mln zł, co oznacza spadek o 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2009.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla wszystkich marek firmy.

LPP jest obecnie właścicielem sześciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito, Esotiq i Ppromostars. Reserved to największa marka w port folio spółki, która działa na rynku od 2000 roku. Ma w swojej ofercie propozycje dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jest dostępna w 130 salonach polskich i w 120 salonach zagranicznych. Cropp to marka młodzieżowa, która istnieje na rynku od 2004 roku. Dzisiaj Cropp sprzedaje swoje ubrania w 140 salonach polskich i 70 zagranicznych. Esotiq to damska bielizna obecna na rynku od 2007 roku. Po szyldem tej marki funkcjonuje 58 salonów.

Od grudnia w portfolio firmy dołączyły marki: Mohito – 36 salonów oraz House – 165 salonów w kraju. House obecne jest również w 11 krajach zagranicznych, gdzie ma 110 salonów.

Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria. Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016