Pawo najlepszą siecią odzieżową w Polsce

Specjaliści przeprowadzający badania, odgrywając rolę „tajemniczego klienta”, odwiedzili ponad dwa tysiące sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych w dziesięciu największych centrach handlowych w kraju. Były to Arkadia, Bonarka, Blue City, Galeria Mokotów, Galeria Mokotów, Manufaktura, Silesia City Center, Stary Browar, Wola Park oraz Złote Tarasy. Badając poziom obsługi klienta, audytorzy zrealizowali ponad 2000 wizyt.

Wśród wszystkich 161 zbadanych brandów, w branży odzieżowej najwyższą pozycję zajęła marka Pawo. Sieć salonów należy do elitarnej grupy „Top 5 najlepszych sklepów”, wspólnie z Komputronikiem, L’Occitane czy Vobisem.

Firma Pawo działa na polskim rynku od dwudziestu lat. Początkowo zajmowała się produkcją konfekcji damskiej, ale w 1993 roku zmieniła profil i zajęła się wyłącznie szyciem męskich garniturów i płaszczy. Obecnie w Polsce funkcjonuje 28 salonów firmowych Pawo. Działalność dwóch z nich oparta jest na współpracy partnerskiej.

Firma chce otworzyć kolejne placówki franczyzowe. W tym celu prowadzi aktywną politykę informacyjną dla kandydatów. Przeciętna powierzchnia salonów wynosi 80–90 mkw. To pozwala na zaprezentowanie kolekcji, wyodrębnienie strefy przymierzalni oraz zaplecza. Zaplecze stanowi ok. 10 proc. całej powierzchni lokalu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016