NULL

Event skierowany jest do przedstawicieli sieci sklepów detalicznych food oraz non food. Podczas wydarzenia Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center zaprezentowane zostaną rozwiązania dla branży handlu detalicznego, powstałe w oparciu o aktualne trendy i dostępne na rynku najnowsze technologie IT.

– Gwałtownie rosnąca konkurencja w branży retail wymusza na firmach konieczność poszukiwania świeżych pomysłów na przyciągniecie nowych klientów oraz na utrzymaniu przy sklepie czy marce obecnych nabywców. Jeżeli firma chce osiągać sukces w branży retail, potrzebuje nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą ilość i wartość koszyka zakupowego, a także będą stanowiły realne wsparcie dla procesów wewnętrznych, redukując koszty operacyjne oraz usprawniając relacje z klientami. Tak pojmowane nowe podejście do klientów z wykorzystaniem rozwiązań IT, umożliwi sieciom sprzedaży detalicznej osiąganie ambitnych celów biznesowych – mówi Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Comarch ERP.
Prezentacja najlepszych międzynarodowych praktyk biznesowych oraz możliwości najnowszych rozwiązań IT dla sieci sklepów detalicznych będzie miała niestandardową oprawę. Wystąpienia prelegentów odbędą się w nietypowej scenerii – w sali kinowej Multikina, a multimedialne stoisko Comarch Retail Innovation Center pozwoli przenieść się do sklepu przyszłości oraz przekonać się, jak już dziś w praktyce mogą wyglądać nowoczesne zakupy.

– Na nasze spotkanie zapraszamy przedstawicieli rynku handlu detalicznego w Polsce – mówi Tomasz Swolkień, konsultant Comarch Retail. – Uczestnicy eventu dowiedzą się jak stworzyć niepowtarzalny klimat w sklepie i przyciągnąć do niego rzesze klientów. Poznają sposoby użycia muzyki, zapachu oraz interaktywnych instalacji tak, aby klienci chcieli wracać do sklepu wiele razy. Pokażemy jak wykorzystywać możliwości ekranów dotykowych, multimedialną ladę Microsoft Surface oraz nowoczesne narzędzia pozwalające wyróżnić się w oczach konsumentów. Eksperci Comarch podpowiedzą jak odpowiednio zatowarować sklepy i efektywnie zarządzać wielokanałową sprzedażą, a także jak skutecznie budować lojalność, tak aby nabywcy kupowali częściej, wydając więcej – podkreśla Tomasz Swolkień.

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, wymaga jedynie rejestracji poprzez stronę internetową organizatora. Liczba miejsc ograniczona.