– Jesteśmy zaskoczeni dobrą znajomością marki wśród polskich klientów. Przychodzą do nas ze znajomością najnowszej kolekcji, pytają o konkretne rzeczy. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, być może otworzymy w Polsce więcej salonów – mówi w rozmowie ze stołeczną Gazetą Wyborczą Małgorzata Zdanukiewicz, dyrektor marketingu.

Warszawski butik jest pierwszym Polsce salonem, którego markę tworzą wspólnie matka i córka. Gazeta Wyborcza przypomina, że trzynaście lat temu razem wylansowały one zapach "212". Kilka lat później sukces rynkowy odniosła również marka lifestylowa Carolina Herrera.

Warszawski salon będzie oferował ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Projektowane są one w różnych stylach – ubrania codzienne, ale i eleganckie kostiumy, stroje sportowe i szykowne kreacje wieczorowe. Obecne są tu charakterystyczne torby matrioszki, dostępne w pięciu różnych rozmiarach – da się je wkładać jedna w drugą. Można tu zakupić również gustowne portfele, biżuterię i inne dodatki.

Stołeczny butik Caroliny Herrery utrzymany jest w eleganckiej, wręcz luksusowej stylizacji, nawiązującej do innych światowych salonów tej marki. Wszystko zostało zaaranżowane w stonowanych barwach. Wnętrze jest wykończone ciemnym drewnem.