Wittchen z nowym logotypem

Logotyp zachowuje swój klasyczny wygląd, ale zyskuje bardziej wyrazistą formę graficzną, zgodnie ze światowymi trendami identyfikacji branży modowej. Poprzez przejrzystą formę, jest znacznie bardziej zauważalne przez klientów. Występuje w dwóch kolorach – złotym i brązowym. Jest tłoczone w różnych wielkościach, w zależności od gabarytów produktu. Początkowo następuje zmiana logo na produktach Wittchen z kolekcji Italy, Venus, Elegance. Docelowo zmiana obejmie produkty z kolekcji najbardziej ekskluzywnych produktów Da Vinci i Arizona.

Proces wprowadzania odświeżonego logotypu został już zapoczątkowany i będzie odbywał się systematycznie.

– Podstawowym zadaniem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danej firmy od konkurencji – mówi Jędrzej Wittchen założyciel i prezes firmy – istniejemy od prawie 20 lat, marka jest rozpoznawalna na rynku, ale zdarzały się przypadki korzystania z naszych znaków towarowych, przez inne firmy. Odświeżone logo, bardziej czytelne dla naszych klientów, które jednoznacznie funkcjonuje we wszystkich przekazach firmy, ma zapobiec takim przypadkom – dodaje.

Wottchen istnieje od 1990 roku. Jest liderem na rynku ekskluzywnej galanterii skórzanej. Najwyższą jakość produktów uzyskuje poprzez ręczne wykonanie, w technologii tradycyjnej „hand made”.
W swojej ofercie posiada niezwykle szeroką gamę produktów m.in.: torebki, obuwie damskie i męskie, modne rękawiczki, elegancką odzież skórzaną, wyszukane paski, portfele, teczki, inne dodatki do ubiorów, torby i walizki podróżne, a także galanterię biurową. Wittchen posiada rozległą sieć 50 własnych Salonów Firmowych, kilkadziesiąt stoisk patronackich w całym kraju, oraz 20 sklepów firmowych na rynku Wschodnim, głównie w Rosji, na Ukrainie i na Białorusi. Prowadzi sprzedaż produktów dla klientów instytucjonalnych, rozwija eksport, a także sprzedaż przez Internet. Obecnie w firmie zatrudnionych jest około 400 osób.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016