Królestwo Zabawy w Galerii Wisła

Galeria Wisła przez cały sierpień promuje się jako alternatywa dla telewizora. – Staramy się pokazać nowym klientom i przypomnieć już obecnym, że Galeria Wisła to nie tylko miejsce zakupów ale także szerokie spektrum rozrywki. Stąd też hasło przewodnie akcji Wisła ”Królestwo Zabawy ” – mówi Artur Koziński, marketing manager Galerii Wisła.

Dodatkowym wsparciem dla prowadzonych działań będą zaplanowane na weekendy wydarzenia poświęcone tematyce kuchni świata. Przygotowane w nich odwołania do kuchni włoskiej, orientalnej, azjatyckiej i amerykańskiej są bezpośrednio powiązane ze stałą ofertą restauracji, które na odpowiednie dni przygotowały oferty promocyjne i będą aktywnie uczestniczyć w imprezach poprzez degustacje, oraz pokazy sztuki gotowania. W trakcie imprez klienci będą mogli uzyskać wiedzę z zakresu produktów oraz specyfiki poszczególnych regionów kulinarnych. Zarówno dla dzieci jak i dorosłych przygotowano liczne atrakcje i konkursy oraz degustacje, pozwalające nie tylko zasmakować dania regionu, ale również poczuć ich klimat.

Przygotowana kampania jest przykładem współpracy poszczególnych podmiotów na rzecz budowania pozytywnego wizerunku Galerii Wisła wśród mieszkańców miasta i regionu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016