Ochnik zmienia aranżację salonów

Nowa koncepcja salonów to przede wszystkim elegancka i prosta forma. Zastosowano w niej jasne kolory, które kontrastują z ciemnymi elementami z drewna. Wykorzystanie naturalnych materiałów, takich jak drewno, gres czy stal, stanowią idealne tło do ekspozycji ekskluzywnych produktów.

Nowo otwarty salon Ochnik jest pierwszym salonem firmowym na lubelszczyźnie i 52 salonem w Polsce.
– Projekt salonu przeszedł „lifting”, został wykonany zgodnie z nową koncepcją, co stanowi pierwszy krok na drodze do zmiany aranżacji kolejnych salonów – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor salonów firmowych Ochnik.

– Staramy się by każdy kolejny salon jeszcze lepiej odpowiadał potrzebom naszych klientów. Dbamy o szczegóły, udoskonalamy wnętrza by były jeszcze bardziej przejrzyste, jasne i nowoczesne, by nasi klienci czuli się w nich dobrze. Chcemy by nasze salony odzwierciedlały nowy świeży i lekki charakter marki, kojarzony z bardzo miękkimi i delikatnymi skórami – mówi Katarzyna Nowicka, dyrektor ds. zarządzania marką. 

Ochnik to polska firma z 20-letnią tradycją, oferująca galanterię i odzież skórzaną. Produkty spółki dostępne są w 50 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.sklep.ochnik.pl. W minionym roku spółka otworzyła 10 nowych salonów, a jej przychody wzrosły o 22 proc. do 42 mln zł. Firma zanotowała w tym okresie 2 mln zł zysku netto. Marka Ochnik stale się rozwija, o czym świadczą przyznane jej nagrody, m.in. Producent Roku 2005 oraz Oskar Mody za zajęcie I miejsca w kategorii „Odzież Skórzana” wręczony przez Magazyn Mody Fashion w roku 2001.

 

Reklama

Galeria Jurajska