Poznań Plaza z nowymi sklepami

Oferta handlowa Plaza Poznań wzbogaciła się o sklepy odzieżowe, sklep jubilerski, salon z wyposażeniem domu, kawiarnię oraz drogerię.

Firma Marilyn to wiodący producent wyrobów pończoszniczych w Polsce. Marka istnieje na rynku od 20 lat, prowadzi 6 salonów własnych. Firma Marilyn posiada własny zakład produkcyjny w Łodzi. Marilyn zapewnia swoim klientom szeroki asortyment towarów, dogodne warunki handlowe, atrakcyjne i systematycznie przeprowadzane akcje promocyjne, fachową obsługę, szybką realizacje zamówień. Firma posiada także internetową hurtownię, gdzie właściciele sklepów patronackich mogą dokonywać zakupów on line.

Pierwsze salony Pandora otworzyła rok temu w CH Złote Tarasy i Galerii Mokotów. W pierwszym kwartale tego roku duńska marka uruchomiła dwa sklepy, które zostały zlokalizowane w centrach handlowych Klif w Gdyni i Warszawie. W ofercie Pandory znaleźć można pełną gamę biżuterii – od pierścionków, kolczyków, broszek, przez wisiorki i naszyjniki po bransoletki.

Historia marki Home&You liczy już cztery lata – pierwszy salon powstał w maju 2006 roku w Szczecinie. Właścicielem marki jest firma LPP Tex S.A. Głównym założeniem działalności marki Home&You było udostępnienie masowemu klientowi atrakcyjnych artykułów dekoracyjnych do mieszkania i domu. Oferowane produkty miały charakteryzować się wysoką estetyką wizualną, dobrą jakością, przystępną ceną oraz dostępnością w galeriach i centrach handlowych. Obecnie marka posiada w Polsce ok.33 salonów, prowadzi także 3 sklepy franczyzowe za granicą (w Rosji, Estonii i na Ukrainie). W roku 2010 firma planuje otworzyć około 15 salonów.

Unisono to włoska marka odzieżowa, którą na polski rynek wprowadziła spółka Venezia. Sklep marki Unisono działa w warszawskim Blue City.

L’Occitane to francuska sieć drogeri obecna w galeriach handlowych. Oferuje kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy dla kobiett i dla mężczyzn. W Polsce prowadzi ok. 12 punktów, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Katowicach.

Casa Moda oferuje włoskie koszule męskie. Firma oferuje koszule na formalne wyjścia jaki casual. Marka dostępna jest głównie w salonach multibrandowych.

Empik Cafe to sieć kawiarni, która jest rozbudowywana od dwóch lat przez NFI Empik Media&Fashion. Kawiarnie mieszczą się przy księgarniach Empik. Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion SA jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne). Grupa rozwija model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepty handlowe oraz o marki franczyzowe i licencjonowane. Spółki należące do Grupy EM&F od wielu lat z sukcesem budują swoją silną pozycję na rynku, posiadają wysoko wykwalifikowaną kadrę zarządzającą, rozbudowaną sieć sprzedaży detalicznej oraz liczną i stabilną bazę klientów. EM&F działa na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim.
 

Centrum handlowo-rozrywkowe Poznań Plaza zlokalizowane jest w dzielnicy Piątkowo, wzdłuż linii Poznańskiego Szybkiego Tramwaju. Poznań Plaza łączy w sobie funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny: 10 sal kinowych, w tym pierwsze w Polsce Zachodniej trójwymiarowe kino IMAX, Fantasy Park zapewniający szeroka gamę rozrywki (w tym m.in.: kręgielnie, stoły bilardowe, gry komputerowe, dyskoteka, samochodziki, plac zabaw dla dzieci). W centrum znajduje się sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz około 150 butików z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej i obuwia oraz wiele punktów usługowych. Obiekt posiada bezpłatny pięciokondygnacyjny parking przeznaczony na 750 samochodów, dodatkowo wsparty przez 300 miejsc parkingowych na zewnątrz centrum.
 

Reklama

Galeria Jurajska