W lipcu Galerię Sfera odwiedziło 1,2 mln klientów

Należy jednak dodać, że ten wzrost niekoniecznie przekłada się na natychmiastowe obroty najemców. I co istotne – nie to jest celem imprez organizowanych w Sferze.

Galerie handlowe to nie tylko zakupy. Sfera, jak i inne tego typu obiekty, przejęła funkcję centrum miasta i miejsca spotkań. Dwa lata temu przeprowadzono w Bielsku badania socjologiczne na temat ulubionych miejsc spotkań. Okazało się, że większość mieszkańców na pierwszym miejscu wskazała naszą galerię. Staramy się więc te spotkania uatrakcyjniać ciekawymi wydarzeniami oraz dostarczać dodatkowych, twórczych pretekstów do spotkań np. zapraszamy gwiazdy jazzu do grania w Sferze podczas Bielskiej Zadymki Jazzowej czy artystów do wystawiania swoich dzieł w pasażu galerii.

Jesteśmy świadomi, że współcześni klienci są bardzo wymagający: atmosfera, klimat, doznania towarzyszące zakupom są dla nich równie ważne jak szeroka oferta zakupowa. Każda marka, galeria handlowa również, jest ze swej natury doświadczeniem, pewną sumą uczuć i skojarzeń. Dbamy, by marka Sfera u naszych klientów wywoływała przyjemne skojarzenia płynące z ciekawie spędzonego czasu , czy to na wyjątkowym koncercie, pokazie mody czy targach sztuki. Celne jest to, co powiedział Jeff Bezos, szef księgarni Amazon: „Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5 proc. niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta."