Rusza konkurs Parku Handlowego Matarnia

Zadanie konkursowe polega na wystylizowaniu siebie lub innej osoby przy użyciu ubrań i akcesoriów dostępnych w sklepie Cubus w Parku Handlowym Matarnia. Zdjęcie stylizacji należy przesłać
e-mailem na adres: [email protected] lub umieścić na profilu Parku Handlowego Matarnia w serwisie Facebook.com.

Nagrody w postaci bonów ze zniżką 50 proc. na wybraną rzecz z asortymentu sklepu Cubus w Parku Handlowym Matarnia otrzyma 10 pierwszych osób, które zamieszczą zdjęcie stylizacji w serwisie Facebook na profilu Parku Handlowego Matarnia. Takie same bony otrzyma 20 autorów najlepszych stylizacji, które wyłoni jury. Konkurs rusza 11sierpnia br. i potrwa do 24 sierpnia br. Regulamin i szczegóły konkursu można znaleźć na profilu Parku Handlowego Matarnia w serwisie Facebook.com.
 
Park Handlowy Matarnia to największe centrum handlowe w Trójmieście łączące ofertę meblową i modową. Oferuje swoim klientom imponujący wybór produktów: zarówno mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, jak również mody. Matarnia położona jest przy obwodnicy trójmiejskiej S6, jedynie 8 km od centrum Gdańska i tylko 2 km od lotniska. 

Inwestorem i deweloperem Parku Handlowego Matarnia jest Inter IKEA Centre Polska SA, należąca do grupy IKEA. Firma istnieje na polskim rynku od 1988 roku. Podstawowym celem jej działalności jest przygotowanie, realizacja i kompleksowa obsługa własnych inwestycji komercyjnych. Obok IKEA w należących do IICP centrach handlowych można znaleźć liczne sklepy oferujące zróżnicowany asortyment. Obecne są przede wszystkim znane i renomowane marki oferujące produkty wyposażenia wnętrz oraz firmy odzieżowe. IICP jest właścicielem siedmiu centrów handlowych: w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz dwóch w Warszawie. Obecnie firma pracuje nad projektem pierwszego w Polsce miasteczka handlowego Bulwary Poznańskie oraz prowadzi prace koncepcyjne związane z budową centrów handlowych w Lublinie, Rzeszowie i Częstochowie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016