H&M w Galerii Gniezno

– Jesteśmy przekonani, że obecność nowych najemców będzie mieć pozytywny wpływ zarówno na wzrost zainteresowania galerią ze strony klientów jak i na obroty generowane przez innych najemców – mówi Adam Kłos, konsultant ds. wynajmu powierzchni handlowych Jones Lang LaSalle, firmy doradczej odpowiedzialnej za rekomercjalizację Galerii Gniezno w Gnieźnie. – Wprowadzenie dużego operatora odzieżowego jest zgodne z zaproponowaną przez Jones Lang LaSalle strategią remodelingu. Wygospodarowanie tak dużej powierzchni wymagało podpisania szeregu porozumień o relokacji z najemcami mniejszych powierzchni. Udało się również zmodernizować komunikację wewnątrz obiektu, która w obecnym kształcie jest bardziej czytelna dla klientów – dodaje Kłos.

Galeria Gniezno to centrum handlowe o powierzchni całkowitej ok. 16 tys. mkw. z ofertą spożywczą, modową, wyposażenia wnętrz, obuwniczą, usługową, gastronomiczną i rozrywkową. Łącznie w projekcie znajduje się ok. 60 punktów handlowo-usługowych.

Do kluczowych najemców należą m.in. Jysk, CCC, Deichmann, Reserved, Top Secret, House, Cropp Town, Vision Express. Operatorem spożywczym w galerii jest Carrefour, a rozrywkę zapewnia trzysalowe kino Helios. Zmotoryzowani klienci centrum mają do dyspozycji ok. 586 miejsc parkingowych.