Sukces magazynu Biedronki

– To duży sukces firmy Concept Publishing Polska i firmy Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka, na zlecenie której przygotowywany jest tygodnik, a także wielu osób zaangażowanych w realizację tego projektu – informuje Erika Król, wiceprezes Zarządu Concept Publishing Polska. – Włożyliśmy w niego mnóstwo wysiłku – od gruntownej analizy zachowań i potrzeb konsumenckich w toku badań ilościowych i jakościowych, poprzez zmianę formy, aż po samo przygotowanie relaunchu – po to by nasi Czytelnicy otrzymali nową jakość w postaci „dwóch tygodników za cenę jednego”.
 

– Bardzo ważnym elementem zmiany było też uatrakcyjnienie oferty dla reklamodawców, którzy teraz mają wiele nowych możliwości zaistnienia w wysokonakładowym magazynie – dodaje Rafał Plewiński, prezes zarządu Concept Publishing Polska.
Wprowadzeniu nowej „Kropki TV” towarzyszy uruchomienie strony internetowej www.kropka.tv przygotowanej przez wyspecjalizowaną komórkę CPP – Concept Interactive.
 

Nowa Kropka TV, która na rynku pojawiła się 2 sierpnia br., to już nie 100-stronicowy tradycyjny TV guide. Teraz to aż 132-stronicowe połączenie bardzo obszernego poradnika (Zdrowie, Moda, Uroda, Dom i Ogród, Prawo i Finanse, Psychologia, Dzieci) z bardzo bogatym (aż 72 stacje) tygodniowym programem telewizyjnym i niezależnym, 24-stronicowym dodatkiem „Kuchnia od Kuchni”. Magazyn ukazuje się w nakładzie 450 tys. egzemplarzy w całości dystrybuowanym w sklepach sieci Biedronka.

Biedronka to najbardziej popularna i największa sieć sklepów detalicznych w Polsce, którą regularnie odwiedza aż 55 proc. Polaków. Obecnie liczy ponad 1500 sklepów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i małych miastach na terenie całej Polski, oferujących artykuły spożywcze w niskich cenach.
 

Reklama

Galeria Jurajska