Instalacje mają przypominać, że każdego roku tysiące osób decyduje się na ciche ale okrutne rozwiązanie, jakim jest porzucenie zwierzęcia. Akcja ta inicjuje kampanię społeczną organizowaną przez firmę K2 Internet SA we współpracy z Good Looking Studio. Patronuje jej Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami oraz Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt. Patronami akcji są również centra handlowe: Galeria Mokotów i Złote Tarasy.

Kampania „Przestańcie!” jest skierowana do wszystkich, którym nie jest obojętny los porzucanych zwierząt. Jej celem nie jest zbieranie funduszy lecz podpowiadanie odpowiedzialnych zachowań i promowanie alternatywnych rozwiązań, nie skazujących zwierząt na niepotrzebne cierpienie i śmierć.

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, kino, fitness klub, centrum rozrywki, usługi oraz parking na 2100 samochodów. Od początku działalności powierzchnia handlowa w Galerii Mokotów jest wynajęta w 100 proc.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino, fitness klub oraz szereg punktów usługowych. W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów.