Nowa marka własna Piotr i Paweł składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie charakteryzuje się prostą elegancją a dominujący kolor brązowy dopełnia tę formę wraz z nowoczesną grafiką i liternictwem, które dostarcza jasnej informacji o rodzaju produktu. Całość sprawia, iż asortyment ten jest łatwo rozpoznawalny i pozwala na szybkie odnalezienie go na półce.

W sklepach dostępne są już: sałatki o specjalnie opracowanych recepturach (a w tym majonezowe jarzynowa, jajeczna, porowa, hawajska, z tuńczykiem, ze śledziem a także zestawy sałatkowe grecka, z mozzarellą, z serem wędzonym, z tuńczykiem), pizze z kategorii produktów świeżych  (4 sery, capricciosa, z salami, wegetariańska), sery smażone z kminkiem oraz bez kminku, wybór pierogów gotowych wprost do odgrzania (ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, z serem), domowe pyzy drożdżowe. Już wkrótce w sklepach pojawią się: selekcja jajek z chowu ściółkowego oraz dwa rodzaje soków bezpośrednio wyciśniętych z owoców – sok pomarańczowy i jabłkowy. 

Placówki sieci Piotr i Paweł zanotowały w ubiegłym roku obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, co oznacza, że w porównaniu z 2008 rokiem wzrosły o 20 proc. Na koniec 2009 roku sieć działała w oparciu o 66 placówek handlowych. W minionym roku zostało otwartych 16 supermarketów delikatesowych z tym szyldem, w takich miastach jak na przykład: Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin czy Radom. Oprócz prowadzenia sklepów Piotr i Paweł rozwija sprzedaż przez Internet.