Supermarkety wg klientów są nieuczciwe

Jak czytamy w Dzienniku Łódzkim żaden supermarket nie powinien lekceważyć również takich wyznaczników jak nowoczesność, pomysłowość, czy miła atmosfera wytworzona w sklepie. Jednak ze spełnieniem tych elementów, wysoko cenionych przez klientów dużych marketów, bywa różnie.

Wśród ankietowanych tylko cztery proc. klientów deklaruje, że sieci sklepów są w stosunku do nich zdecydowanie uczciwe, 22 proc. mówi, że wyraźnie rozmijają się one z uczciwością, a 24 proc. sądzi, że markety są raczej nieuczciwe. Jak się okazuje, w badaniach bardzo źle oceniana jest relacja pracodawca – pracownik. W dzienniku czytamy, że jedynie dwa proc. badanych nie ma w tym względzie nic do zarzucenia supermarketom. 12 proc. twierdzi, że pracodawcy ci są raczej uczciwi. Natomiast niemal co trzeci ankietowany wyraża zdecydowane przekonanie o ich nieuczciwości, a kolejne 17 proc. uważa, że sklepy raczej nie są uczciwe.

Dziennik Łódzki, powołując się na wyniki badania PBS DGA, przedstawia listę sieci sklepów godnych polecenia. Na pierwszym miejscu jest Biedronka, która zebrała 58 proc. głosów. Poniżej widnieje sieć Tesco z 47 proc głosami. Wysoko oceniany jest również Lidl (33 proc. głosów). Ankietowani chętnie wskazywali również sklepy Carrefour i Real (29 i 28 proc. głosów). Na końcu listy widnieją natomiast Elea, Globi, Hypernova, Alma, Lewiatan i POLOmarket – na te sieci wskazało po jednym proc. respondentów.
 

Reklama

Galeria Jurajska