Firma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, weszła w skład kanadyjskiej sieci muzycznej Fluid Music. Współpraca pozwoli Mood Media na ekspansję nowych rynków całego świata oraz poszerzenie oferty. Oprócz muzyki dostarczanej do sieci detalicznych w formie streamingu i na dyskach twardych, Mood Media będzie oferować także płyty CD z muzyką świąteczną, walentynkową oraz Fisher Price, czyli z muzyką dla dzieci.

– Jest to dobry ruch dla obu firm. Jesteśmy zachwyceni możliwościami rozwoju mediów w miejscu sprzedaży. Olbrzymia baza klientów Fluid Music w Ameryce Północnej otworzy przed nami nowe rynki dla rozwoju systemów mediów wizualnych oraz rozwiązań marketingu sensorycznego – mówi Jonathan Patrick, Prezes Zarządu Mood Media.

Na mocy umowy Mood Media będzie mogło zaoferować swoim klientom szeroką bazę utworów z zasobów Fluid Music. Z kolei amerykańska spółka poszerzy ofertę o technologię marketingu sensorycznego, ze szczególnym uwzględnieniem muzyki w sieciach detalicznych.

– Reklama w miejscu sprzedaży staje się coraz ważniejsza, gdyż reklamodawcy poszukują bardziej efektywnych sposobów komunikacji i zwrotu ze środków zainwestowanych w marketing. Właśnie dlatego uznaliśmy, że nadszedł idealny moment na połączenie naszej firmy z Mood Media – mówi Lorney Abony, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Fluid Music.

Mood Media Corporation jest firmą specjalizującą się w marketingu sensorycznym. Spółka zajmuje się tworzeniem miksów muzycznych, wizualizacji oraz zapachów. Grupa współpracuje z ponad 650 markami na całym świecie, m.in. ze specjalistami handlu detalicznego, supermarketami, bankami i hotelami. Firma obsługuje ponad 170 tys. lokalizacji w 37 krajach w Europie, Australii, Ameryce Północnej i Azji.