Wcześniej Ipopema TFI posiadał 4,67 proc. głosów na WZA i 7 proc. akcji spółki.

Prima Moda w I kwartale 2010 roku odnotowała 800 tys. zł straty. W roku ubiegłym strata firmy wyniosła 2,1 mln zł. Obecnie prezes Prima Mody zapowiada, że do końca roku firma osiągnie dodatni wynik finansowy.

Ma się tak stać dzięki wdrożonemu planowi optymalizacji kosztów i rentowności. Kluczowy dla osiągnięcia pozytywnego wyniku przez spółkę ma być IV kwartał tego roku. Według zarządu, tendencje po pierwszym półroczu, pozwalają patrzeć na końcowy wynik optymistycznie, tym bardziej, że ostatnia kolekcja okazała się sukcesem i spotkała się ze sporym zainteresowaniem klientów.

Prima Moda działa na rynku obuwniczym. Początki działalności sięgają lat 90-tych. Spółka powstała za sprawą przekształcenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną. W listopadzie 2007 roku miał miejsce debiut Prima Mody na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Aktualnie sieć posiada blisko 40 salonów firmowych w prestiżowych lokalizacjach, głównie w centrach handlowych największych miast w Polsce. Sklepy w swojej ofercie posiadają obuwie damskie, męskie, torebki, środki konserwacji do obuwia i galanterię skórzaną. Salony marki obecne są m.in. w Szczecinie, Koszalinie, Gdyni, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie, Lublinie.