Profil BCC na Facebook to przestrzeń wirtualnych spotkań klientów, którzy ciekawi są zarówno oferty handlowej, planowanych akcji jak i wprowadzanych udogodnień. Identyfikują się z Bonarką, tworząc swoją własną społeczność, przyczyniają się do powstania nieformalnego „fun klubu”.

Profil wzbudza spore zainteresowanie, czego dowodem jest ilość postów czy komentarzy umieszczanych każdego tygodnia. Sami użytkownicy nie tylko na bieżąco komentują umieszczane newsy, ale również inicjują dyskusje. Dzielą się swoimi doświadczeniami po wizycie na organizowanej imprezie czy zakupach. Przyjeżdżają bowiem nie tylko na zakupy, ale i po to, by aktywnie angażować się w organizowane akcje specjalne.

Profil BCC w serwisie Facebook.com istnieje od maja br. Stanowi jeden z kanałów informacyjnych i komunikacyjnych galerii. Na jego tablicy zamieszczane są informacje dotyczące bieżących eventów, akcji prospołecznych, pomocowych czy akcji specjalnych. Jest to miejsce, w którym pojawiają się wieści od najemców – dotyczące nowych otwarć, promocji, nietypowych akcji dla klientów, czy wprowadzania nowych kolekcji. Aktywizującą formą współpracy z klientami są konkursy organizowane wspólnie z najemcami – sponsorami nagród.

Dodatkowo na profilu znajduje się galeria zdjęć BCC, w której mieści się wiele fotografii wykonanych i przesłanych przez sympatyków Bonarki. Sam profil pełni również funkcję „call center”, gdzie jego prowadzący odpowiedzą na każde pytanie internautów.