Trzy nowe marki w Galerii Leszno

New Yorker to niemiecka marka odzieżowa, która posiada ponad 780 sklepów w 28 krajach. Jednym z elementów strategii rozwojowej firmy jest stałe zwiększanie liczby sklepów w nowych lokalizacjach. Celem marki jest zdobycie pozycji lidera w segmencie mody młodzieżowej w Europie. Asortyment marki skierowany jest do klienta młodego, aktywnego i przykładającego wagę do nowych trendów w modzie. Top-Press to nowy koncept spółki Kolporter Sieci Handlowe wprowadzany od 2009 r. Saloniki tej marki charakteryzują się optymalnym dostosowaniem do potrzeb i uwarunkowań galerii. W stosunku do dotychczasowych saloników Kolportera mają nowe: projekt wykończenia wnętrz, oświetlenie, wystrój, kolorystyka, layout i logo. Z kolei Apart jest największą siecią salonów jubilerskich w Polsce – obecnie posiada 160 salonów.

Budowa Galerii Leszno ruszyła z początkiem kwietnia br., generalnym wykonawcą projektu została warszawska firma Karmar. Inwestor, Agromex Development 2, posiada zabezpieczenie finansowe dla inwestycji. Galeria Leszno to jedyny powstający w mieście projekt w tak zaawansowanym stadium. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów budowy i tego, że prace przebiegają zgodnie z harmonogramem – mówi Waldemar Ciesiółka, przedstawiciel inwestora, firmy Agromex Development 2. Otwarcie obiektu planowane jest na II kwartał przyszłego roku.

Galeria Leszno oferuje 32 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker (7,4 tys. mkw.). Na dwóch poziomach galerii handlowej o łącznej powierzchni 24 tys. mkw. znajdą się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3,8 tys. mkw.), sklep z branży RTV/AGD – Media Expert (1,8 tys. mkw.), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1,5 tys. mkw.), drogeria Rossmann (ok. 380 mkw.), kino oraz ok. 80 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.

Firma DTZ jest w trakcie zaawansowanych negocjacji z innymi znanymi najemcami. Ostatnio zostały również podpisane umowy najmu z trzema odzieżowymi markami grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 mkw., a także brandem Takko Fashion, którego salon zajmie 450 mkw.

Reklama

Galeria Jurajska