Galeria Rapsodia sponsorem Olimpii Elbląg

Logotyp Rapsodii na koszulkach sportowców pojawi się już drugi sezon z rzędu. Wartość kontraktu nie została ujawniona.

Spirit International jest otwarty na kooperację z lokalnymi przedsiębiorcami i deklaruje chęć zaangażowania w regionie. Za pośrednictwem podejmowanych inicjatyw ma nadzieję aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców gminy Elbląg. Sponsoring sportowy lokalnej drużyny piłkarskiej jest pierwszym z działań planowanych w ramach społecznych inicjatyw firmy w regionie. – Chcemy aktywnie reagować na potrzeby lokalnej społeczności oraz istnieć w regionie nie tylko jako wykonawca pierwszego w Elblągu centrum handlowego z prawdziwego zdarzenia, ale także jako firma, która będzie zaangażowana we wsparcie rozwoju gminy. Nasza inwestycja – galeria Rapsodia – zapewni około 1,2 tys. nowych miejsc pracy. Stworzymy węzeł komunikacyjny w bezpośredniej okolicy. Deklarujemy również pomoc finansową dla gminy w kwestii polepszenia komunikacji drogowej w sąsiedztwie – mówi John Donnelly, dyrektor zarządzający Spirit International Poland.

Budowa centrum handlowego Rapsodia w Gronowie Górnym pod Elblągiem ruszyć ma w 2011 roku. Inwestycja warta jest ok. 70 mln euro. Na powierzchni ponad 50 tys. mkw. do dyspozycji klientów będzie ponad 100 sklepów i punktów usługowych, hipermarket, market budowlany oraz sklep RTV EURO AGD (umowa najmu 2 tys. mkw. podpisana latem 2009).
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016