Trwa rekomercjalizacja gdańskiego Manhattanu

Nowe sklepy pojawiają się w centrum handlowym Manhattan regularnie od kilku miesięcy. Jest to efekt szerszej polityki, której głównym celem jest zmiana wizerunku centrum i przebudowa portfolio oferowanych marek. Niedawno oddano do użytku dwupoziomowy sklep C&A. Od września klienci centrum mają do dyspozycji dwie nowe marki – Empik (270 mkw.) i KappAhl (820 mkw.).

Obie placówki znajdą się na pierwszym piętrze. – Wprowadzanie nowych marek wiąże się z poważną przebudową i zmianą aranżacji wnętrza. Takie zmiany mają z pewnością wpływ na funkcjonowanie centrum i mogą być kłopotliwe. Nam jednak udało się zniwelować wszelkie niedogodności do minimum – mówi Katarzyna Szczycińska, dyrektor zarządzający.

CH Manhattan ma swojej ofercie także powierzchnie usługowe i biurowe. W tym zakresie również doszło do zmian. Na poziomie drugim pojawiło się bowiem biuro firmy Optima (usługi finansowe, powierzchnia 600 mkw.).
Jak zapowiada zarząd centrum, do końca bieżącego roku planowane są kolejne otwarcia. Szczegóły poznamy w ciągu najbliższych miesięcy.

Centrum Handlowe Manhattan działa do 2004 roku. Obiektem zarządza spółka Sirius Investments, wchodzącą w skład grupy kapitałowej APN Funds Management.
 

Reklama

Galeria Jurajska