Powierzchnia sprzedaży nowego Netto to 700 mkw. Sklep wybudowano od podstaw na własnej działce. Powstał przy nim parking na 71 miejsc. Netto stworzyło w swoim nowym markecie 12 miejsc pracy i zatrudniło głównie mieszkańców Kluczborka. Będą obsługiwać klientów od poniedziałku do soboty, w godz. 7- 21 i w niedziele od 8 do 20.

Pierwszych dwustu klientów nowego Netto dostanie za darmo świeże pieczywo z lokalnej piekarni Kłos, której stoisko znajdzie się w nowym Netto wraz ze stoiskiem mięsnym i kioskiem z prasą. Co dwie godziny wszyscy klienci zostaną obdarowywani upominkami od partnerów handlowych Netto – firm Hortex, Drobimex, Emix, Maspex i Starco.

Już o godz. 7.30 rozpocznie się otwarciowy piknik rodzinny – przed Netto stanie zamek pneumatyczny do skakania dla najmłodszych, sieć zaprosi także na darmowy poczęstunek: kawę, herbatę, grill dla wszystkich. Piknik potrwa do godz. 15. Klienci mogą też przynieść reklamówki innych sieci handlowych – zostaną wymienione bezpłatnie na nową, wytrzymałą torbę Netto.

Duńska sieć osiedlowych sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po niskich cenach, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób.