– Portale społecznościowe stały się bardzo ważnym medium w komunikacji z klientami. Nie można zapominać o użytkownikach Facebook’a w działaniach promujących markę – mówi Katarzyna Nowicka, dyrektor ds. zarządzania marką Ochnik.

„Zostań fanem Ochnik i wygrywaj nagrody” to konkurs, w którym można zdobyć produkty z najnowszej kolekcji marki – portfele lub damskie torebki. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy zarejestrować się na stronie www.facebook.com, wyszukać profil Ochnik i kliknąć na ikonę „Lubię to”. Potem należy wysłać e-mailem zdjęcie ulubionego produktu Ochnik, z krótkim uzasadnieniem wyboru. Zdjęcia można wybrać spośród tych zamieszczonych w profilu firmy. Zgłoszenia do konkursu należy przesłać do 15 września 2010 roku na adres: [email protected]

Ochnik to polska firma z 20-letnią tradycją, oferująca galanterię i odzież skórzaną. Produkty spółki dostępne są w 50 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.sklep.ochnik.pl. W minionym roku spółka otworzyła 10 nowych salonów, a jej przychody wzrosły o 22 proc. – do 42 mln zł. Spółka zanotowała w tym okresie 2 mln zł zysku netto.

Marka Ochnik stale się rozwija, o czym świadczą przyznane jej nagrody, m.in. Producent Roku 2005 oraz Oskar Mody za zajęcie I miejsca w kategorii „Odzież Skórzana” wręczony przez Magazyn Mody Fashion w roku 2001.