Prócz nowych konceptów i marek pojawi się też sporo sklepów znanych już polskim klientom. W Galerii Mokotów swój salon flagowy otworzył Clarks, a wkrótce otworzy Triumph.

W 2010 roku Galeria Mokotów świętuje swoje 10-lecie. Od momentu powstania wyznaczała trendy, wprowadzała na rynek wiele światowych marek odzieżowych oraz kształtowała gusta klientów. – Galeria Mokotów jest związana z modą i artykułami kojarzącymi się ze stylem życia. Zależy nam na utrzymaniu tego wizerunku. Zmiany, które mamy przed sobą mają to na celu. W znaczny sposób poszerzymy i uatrakcyjnimy swoją ofertę odzieżową, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość wyboru spośród wielu różnorodnych propozycji, w tym również niespotykanych w żadnym innym centrum handlowym – mówi Magdalena Woronowicz, marketing manager Galerii Mokotów.

Z badań wykonanych na zlecenie Galerii Mokotów przez TNS OBOP wynika, że galeria postrzegana jest jako miejsce zakupów z bardzo szeroką ofertą odzieżową. Doceniana jest za dużą liczbę sklepów oraz fakt, że można tu nabyć rzeczy zarówno droższe, jak i w bardziej przystępnych cenach.

Właśnie ta różnorodność wyboru będzie cechą dominującą, bowiem we wrześniu i październiku w Galerii Mokotów zadebiutuje wiele nowych marek. – Rozpoczęliśmy współpracę z wieloma renomowanymi markami z segmentu fashion. Wprowadzimy brandy, które Galerię Mokotów wybrały na miejsce swojego debiutu. Uzupełnimy ofertę sklepów zarówno odzieżowych i obuwniczych, jak również sklepów specjalistycznych. Poszerzamy także swoją ofertę o sklepy skierowane do matek z dziećmi – mówi Irmina Kondraciuk, leasing manager w Galerii Mokotów.