Szansę na wygraną w finale promocji „Drapnij nagrody w sieci Milea” otrzymywali klienci, którzy w czasie trwania akcji kupili w delikatesach dwa dowolne produkty określonych marek Unilever oraz wysłali SMS z kodem z kuponu promocyjnego. Łącznie Milea rozdała nagrody o wartości prawie 61 tysięcy złotych.
Loteria „Drapnij nagrody w sieci Milea” trwała miesiąc. Była to już druga ogólnopolska loteria skierowana do klientów delikatesów Milea zorganizowana w tym roku.

Zwycięzcą finału promocji została Barbara Ochrymowicz z Kodnia w województwie lubelskim. Odjechała ona spod delikatesów Milea nowym samochodem Peugeot 207. Kluczyki do auta wręczył jej Dariusz Bożek, prezes zarządu spółki Detal Koncept, organizatora sieci Milea.

Milea to franczyzowa sieć delikatesów o nowoczesnym, miłym wyglądzie i optymalnie dostosowanym asortymencie. Sieć działa od 2007 roku. Milea posiada ponad 90 delikatesów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Właścicielem marki Milea jest spółka Detal Koncept, od dziesiąciu lat zarządzająca także franczyzową siecią Groszek. Detal Koncept posiada łącznie ponad 1300 placówek franczyzowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Spółka wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia.