Samoobsługowe sklepy Sano działają na terenie całego kraju: 9 w Koszalinie, 1 w Białogardzie, 1 w Słupsku, 1 w Człuchowie, 2 w Kołobrzegu, 2 w Szczecinku, 1 w Gryficach i 1 w Połczynie Zdroju.

Sieć swoje punkty handlowe otwiera na terenie województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego, najczęściej w miejscowościach, których liczba mieszkańców przekracza 15 tys. Sklepy posiadają powierzchnię średnio od 220 do 3000 mkw. Sprzedawany asortyment to przede wszystkim żywności, napoje, artykuły chemiczne i gospodarstwa domowego.

Sano utrzymało dominującą pozycję na rynku handlu detalicznego w Koszalinie. Swoje projekty firma realizowała wykorzystując środki własne. Obroty Sano w 2009 roku wynosiły około 206 mln zł. Rafał Bednarczyk, dyrektor zarządzający spółki już teraz zapowiada dalszy rozwój. Sano w najbliższych latach skupi się na kolejnych otwarciach. Zamierza również zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Przez ostatnie lata sieć była wielokrotnie wyróżniana w plebiscytach i rankingach. Od początku swojej działalności uzyskała kilka prestiżowych nagród, wśród nich: Menadżer Pomorza Środkowego (1992), Pomorski Kupiec Roku (1997, 1998), Gazela Biznesu 2004, Gazela Biznesu (2005, 2006, 2007, 2008), Filary Polskiej Gospodarki (2008).

Sano z okazji 20-lecia przygotowało dla swoich klientów urodzinową loterię. Rozpocznie się ona 1 września 2010 roku. Pula wygranych liczy 40 tys. zł oraz upominki rzeczowe. Zdrapkę otrzymuje się za każde 20 zł wydane w sklepie.