Super-Pharm inwestuje w rozwój sieci

Firma jest zainteresowana pozyskaniem lokalizacji w miastach, które mają minimum 100 tys. mieszkańców. – Chcemy też przekonać deweloperów, którzy dopiero planują swoje projekty, że jesteśmy dla nich dobrym partnerem – dodaje Koffler.

Właściciel sieci informuje, że jego firma w I kwartale 2010 roku poprawiła wyniki sprzedaży względem osiągniętych w I kw. 2009 r. – W ostatnich 16 miesiącach mamy 30 procentowe wzrosty w tych samych sklepach. Prowadzimy bardzo unikalną koncepcję w Polsce, nazywamy to trzy w jednym: apteka, perfumeria i drogeria. Uważamy, że klienci lubią tę koncepcję, podoba im się szeroki zakres produktów – przekonuje. Kierujemy duże działania marketingowe do klienta. Kiedy były problemy gospodarcze my jeszcze bardziej zaatakowaliśmy rynek – dodaje.

Sieć Super-Pharm powstała w latach 20. ubiegłego wieku. Wówczas Leon Koffler – dziadek obecnego właściciela, emigrant z Rumunii – założył pierwszą aptekę w żydowskiej dzielnicy Toronto. Po jego śmierci biznes przejął syn Murray. Wtedy rozwiną sieć pod nazwą Shoppers Drug Mart Corporation. To on jest pomysłodawcą koncepcji połączenia apteki z drogerią i wprowadzenia jej na rynek izraelski pod nazwą Super-Pharm. Obecnie firma działa w pięciu krajach, w tym w Polsce. Firmą kieruje jego syn Leon Koffler.

 

Reklama

Galeria Jurajska