Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów, które pozwala wyłonić najbardziej cenione i rozpoznawalne marki, produkty i usługi w kraju. Laureaci konkursu wyłaniani są na podstawie badań popularności i pozytywnej opinii klientów m.in. na temat znajomości produktów i usług na polskim rynku, a także przywiązania konsumenta do danej marki.

– To dla nas największe wyróżnienie – mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abra SA – Na bieżąco badamy potrzeby naszych klientów i konsekwentnie dostosowujemy ofertę do zmieniających się trendów na rynku. Dlatego też otrzymane wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu nie tylko o słuszności obranej przez nas strategii, ale przede wszystkim wzmacnia naszą wiarygodność w oczach konsumentów – dodaje.

Sklepy Abra odwiedza rocznie ponad dwa miliony klientów. Firma posiada blisko 80 sklepów w całym kraju i obsługuje ok. pięciu procent rynku. W 2010 roku Abra obchodzi dwudziestolecie swojej działalności. W tym czasie otrzymała wiele prestiżowych nagród i wyróżnień branżowych, m.in.: Lider Rynku – Fabryki Mebli Forte SA, czy Odkrycie Roku 2008. W roku 2008, w rankingu 10 sieci wchodzących w skład Grupy JD, Abra została uhonorowana tytułem Sieci Roku. Obecnie firma koncentruje się na tworzeniu własnej sieci franczyzowej i otwieraniu kolejnych sklepów własnych.