Nowy sklep Stokrotka w Mielcu – mieście powiatowym województwa podkarpackiego – działa w godzinach 6.30 – 21.00 (od poniedziałku do soboty), 9.00 – 18.00 w niedziele. Do dyspozycji klientów pozostaje w nim 27-osobowa załoga, która – jak zapewniają przedstawiciele sieci – będzie służyć klientom pomocą i fachową obsługą, m.in. w wyborze spośród dziewięciu tysięcy pozycji asortymentowych. Mielecki supermarket został wyposażony w cztery nowoczesne punkty kasowe, w których można płacić również kartami. Kasy realizują dodatkowo opłaty rachunków domowych oraz doładowania telefonów komórkowych.
 
Oferty handlowe, a także wszelkie nowe promocje supermarketu Stokrotka będą przedstawiane klientom w dystrybuowanej do mieszkań gazetce produktowej ,,Stokrotka”, wydawanej co dwa tygodnie.

Sieć spożywcza Stokrotka została stworzona w 1994 roku w Lublinie. W tym rejonie powstawały pierwsze markety sieci, która stanowi część Grupy Handlowej Emperia. Przez wszystkie lata swojej działalności prowadziła intensywną strategię rozwoju, zagarniając sporą część krajowego rynku handlu detalicznego. Sieć poza handlem, prowadzi dystrybucję artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych. W ubiegłym roku obroty Stokrotki wyniosły 1 mld 047 mln zł.