Franczyzowe sklepy NG2 w Rosji i na Ukrainie

– Z uwagi na m.in. opóźnienia w oddaniu nowych centrów handlowych do użytku, w roku 2010 realistyczne jest otwarcie przez Grupę NG2 łącznie około 50-60 placówek. Grupa wdraża zapowiadaną już wcześniej zmianę formatu otwieranych sklepów – czytamy w komunikacie.

Najmniejsze sklepy NG2 – Quazi, będą miały powierzchnię 100-120 mkw. Placówki Boti otwierane będą na powierzchni 150-200 mkw. Flagowa sieć spółki – CCC, będzie pojawiać tylko w najlepszych lokalizacja, a powierzchnia sprzedaży sklepów wynosić będzie powyżej 500 mkw.

– Grupa NG2 chce umacniać pozycję zdecydowanego lidera polskiego rynku obuwniczego poprzez rozwój organiczny i otwieranie nowych sklepów w starannie dobranych pod względem zyskowności i stopy zwrotu lokalizacjach. NG2 zamierza wykorzystać obecną sytuację rynkową do zwiększenia swoich udziałów rynkowych z obecnych 12-13 proc. do ponad 20 proc. w ciągu najbliższych trzech lat, a także dwucyfrowy wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych – czytamy dalej.

Jednocześnie NG2 otwiera się na współpracę z franczyzobiorcami na wschodzie Europy, przede wszystkim w Rosji i na Ukrainie. – NG2 jest zainteresowana „czystym” modelem franczyzowym na tych rynkach przy minimalizacji ryzyka i kosztów tego kanału. Pierwsze sklepy mogą być otwarte w ciągu najbliższych 6 miesięcy.

Sieć sprzedaży NG2 na koniec I półrocza 2010 roku obejmowała łącznie 707 placówek, w tym 580 sklepów własnych: 269 salonów CCC w Polsce i 40 w Czechach, 222 salonów BOTI oraz 49 butików QUAZI.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016