Piechocki to młoda i nowoczesna marka stworzona na potrzeby klientów, którzy cenią sobie jakość i dobry styl. W butiku oprócz koszul męskich są również krawaty, spinki oraz wysokiej jakości odzież w stylu casual, niemieckiej marki Pelo: swetry, koszulki typu polo, t-shirty, kurtki, szaliki i inne ciekawe dodatki. Oprócz tego sklep oferuje spodnie męskie marki Alberto. Nowoczesne wnętrze salonu skłania do zakupów nawet tych panów, którzy za nimi nie przepadają.

Kolekcja Promod inspirowana jest aktualnymi trendami mody. W tym roku sieć postawiła m.in. na lata 50 i 70., dlatego nie zabraknie takich motywów jak paski, kropki czy kokardki, ale także na lokalny folklor, a więc motywy ludowe zaczerpnięte z rożnych stron świata. Jeszcze inną inspiracją dla jesienno – zimowej kolekcji 2010/2011 jest styl militarny, który ma być przede wszystkim funkcjonalny, a przy tym kobiecy. Projektanci firmy, poprzez stronę internetową, doradzają w jaki sposób łączyć ze sobą ubrania, kolory i akcesoria. By dotrzymać kroku najnowszym trendom, każda nowa kolekcja Promod to ponad 1500 nowych wzorów.

Natomiast Bartek to obuwie dla dzieci w wieku poniemowlęcym, przedszkolnym i szkolnym. Wysokiej jakości, lekkie i elastyczne, z szerokimi czubkami, zapewnia prawidłowe ułożenie stóp dziecka i co za tym idzie, prawidłowy ich rozwój.