Empik Cafe: pięć nowych lokali do końca roku

Sieć zamknęła 2009 rok z liczbą 57 lokali o łącznej powierzchni 4,8 tys. mkw. Od początku bieżącego roku otwarto dwie nowe placówki (411 mkw.), a zamknięto pięć (307 mkw.). Obecne portfolio sieci to 54 kawiarnie o łącznej powierzchni 4,9 tys. mkw.

Spółka Empik Cafe powołana została przez Empik Media & Fashion (49 procent udziałów) i HDS Polska (51 procent). Do HDS należy sieć Voyage Cafe. Już w 2008 roku rozpoczęto ujednolicanie wizerunku i zamianę lokali Voyage na Empik Cafe. Ponadto, jak już pisaliśmy, w zeszłym roku spółka wprowadziła własną markę lodów – Furore! Planowane jest powstawanie wysp lodowych w kawiarniach sieci oraz niezależnych punktów w centrach handlowych.

W I połroczu 2010 r. spółka NFI Empik Media & Fashion miała 645,3 mln zł całkowitych przychodów netto ze sprzedaży. Zwiększyły się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku o 3,3 proc., głównie za sprawą konsolidacji sprzedaży sklepów otwartych w drugim półroczu 2009 roku oraz w pierwszym półroczu 2010 roku. Grupa EMF, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, kosmetyki, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe. Grupę tworzy obecnie dziewiętnaście spółek operacyjnych o profilu handlowym oraz Empik Media & Fashion SA jako spółka holdingowa.

Reklama

Galeria Jurajska