Kampania reklamowa została przygotowana w znacznej części przez pracowników Redan SA. Dział marketingu zajął się nie tylko strategią i stroną organizacyjną, ale wyborem, zaplanowaniem i zakupem powierzchni reklamowych. W zakresie kreacji do współpracy zaproszona została agencja reklamowa Crazy Mouse.

Autorem zdjęć jest Artur Wesołowski, sesja powstała we współpracy z domem produkcyjnym Summer 76. Kampania prasowa ogranicza się do kilku, ale bardzo znaczących tytułów, gwarantujących szeroki zasięg i dotarcie do odpowiedniej grupy czytelników. Są to Twój Styl, Avanti, Wysokie obcasy, Newsweek, Elle, Glamour. Kampanii reklamowej będą towarzyszyć działania marketingowe w sieci sprzedaż (akcje promocyjne dla klientów, cross-promocje) oraz działania PR.

Grupa docelowa marek Top Secret i Troll to przede wszystkim ludzie młodzi, aktywni, otwarci. Obie marki kierują swoje wyroby zarówno do kobiet jak i mężczyzn, dlatego w sklepach znalazły się cztery jesienne kolekcje.

Kolekcja Top Secret przeznaczona jest dla osób, które w pracy chcą wyglądać profesjonalnie i jednocześnie modnie, cenią sobie też atrakcyjny wygląd w czasie wolnym. Promocja marki kładzie nacisk na nieformalną elegancję w stylu Soft Office, stąd klimat budowany wokół grupy młodych ludzi, dobrze czujących się w swoim towarzystwie, w miejscu pracy i poza nią.

Troll kieruje swoje kolekcje do osób młodych duchem, dynamicznych, ceniących wygodę, otwartych na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w modzie. Kolekcje tej marki są propozycją ubioru na czas wolny, w stylu łączącym modę z jeansowym luzem. W jesiennej kampanii Troll podkreśla przede wszystkim aspekt Denim Fashion.