Firma Okna Rąbień tworzy sieć franczyzową

Tworzenia franczyzowej sieci sprzedaży jest jednym z elementów nowej strategii firmy zakładającej dynamiczny rozwój punktów dystrybucji.

W ofercie salonów znajdą się najnowsze produkty firmy, okna gwarantujące energooszczędność i bezpieczeństwo. Są to okna i drzwi z PCV, ogrody zimowe, fasady i ślusarka przeciwpożarowa wykonane z profili aluminiowych. W asortymencie salonów znajdują się są też produkty komplementarne, tj. parapety, żaluzje, rolety i środki przeznaczone do czyszczenia i pielęgnacji okien i drzwi.

Sklepy franczyzowe Okna Rąbień będą otwierane zarówno w małych kilkutysięcznych miasteczkach, jak i w dużych aglomeracjach. Czynnikiem decydującym o otwarciu będzie dobra lokalizacja oraz lokal handlowy o powierzchni od 25 do 80 mkw.

W ramach współpracy firma gwarantuje franczyzobiorcom przygotowanie na swój koszt projektu salonu, a także wystawkę okien i drzwi PVC oraz podstawowe oznakowanie punktu sprzedaży. Okna Rąbień zapewniają też wsparcie marketingowe i PR w mediach lokalnych oraz w prasie i portalach branżowych. – Partnerzy zyskają szerokie wsparcie, które pomoże przy tworzeniu przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku – mówi Marcin Grzelak dyrektor ds. franczyzy firmy Okna Rąbień. – Należą do nich wizualnie oznakowanie salonu, identyfikacja ze znaną promowaną w mediach marką, wystrój wnętrza salonu wg standardów firmowych, a przede wszystkim bardzo dobre warunki handlowe i akcje zwiększające ilość i wielkość transakcji. Natomiast korzyścią dla klientów indywidualnych będą okresowe promocje zachęcające do zakupu w autoryzowanych salonach – dodaje.

Firma Okna Rąbień sp. z o.o. została założona w lutym 1997 roku. Jest jednym z największych producentów stolarki budowlanej z PCV i aluminium w kraju, a także jednym z największych dostawców okien i drzwi na rynku europejskim. W 2008 roku właścicielem firmy Okna Rąbień stał się fundusz inwestycyjny Penta Investments, który działa w ponad 10 krajach Europy.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016