Chata Polska wspiera Fundację „Mam marzenie”

Dokładnie 1 sierpnia 2010 roku w sklepach Chaty Polskiej pojawiły się skarbonki oznaczone logo Chaty Polskiej oraz Fundacji „Mam Marzenie”. Zbiórki pieniędzy były też organizowane przy okazji otwarć nowych sklepów sieci. Zebrane fundusze na bieżąco przekazywano Fundacji, dzięki czemu w ciągu roku kilkanaście dzieci miało okazję zrealizować swoje marzenia. 9-letnia Klaudia była w Londynie na koncercie Hannah Montana, 16-letnia Sylwia otrzymała profesjonalny sprzęt fotograficzny, 8-letnia Martynka zagrała swój pierwszy koncert na keyboardzie, a Michał i Krzyś mieli okazję odwiedzić grób Jana Pawła II.

Współpraca Chaty Polskiej z Fundacją „Mam Marzenie” to nie jedyna forma aktywności prospołecznej. Chata Polska angażuje się również w inne projekty o zasięgu lokalnym – akcje poboru krwi czy badanie wzroku dzieci, jak również ogólnopolskim – ochrona polskich lasów, wsparcie programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej, czy wsparcie ofiar tegorocznej powodzi. W ubiegłym roku sieć za działania na rzecz lokalnych społeczności i obywatelską postawę została uhonorowana tytułem Lidera Odpowiedzialności Społecznej przyznawanym przez Forum Biznesu.

Chata Polska jest siecią niezależnych partnerów detalicznych, która funkcjonuje na polskim rynku od roku 1997. Główne oddziały firmy znajdują się w Poznaniu, Gorzowie, Koninie, Szczecinie, Zielonej Górze, Łodzi oraz we Wrocławiu.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016