LPP oczekuje w 2010 roku poprawy zysku netto. I pomimo słabszego pierwszego półrocza, grupa będzie zmierzała do utrzymania przychodu rocznego na takim samym poziomie jak w roku 2009. Zadanie to może nie okazać się łatwe w realizacji, mając na uwadze zaprezentowane wyniki za pierwsze półrocze 2010 roku, w których widać tendencje spadkowe.

Przychody grupy spadły już w I kwartale 2010 roku do 424,5 mln zł z 463,1 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej LPP SA w lipcu 2010 roku wyniosły 192 mln zł i również były niże od osiągniętych w lipcu 2009 roku o dwa proc.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla wszystkich marek firmy. W czerwcu 2010 roku w skład sieci detalicznej LPP wchodziło 875 sklepy (268 Reserved, 237 Cropp, 208 House, 99 Esotiq, 56 Mohito).

Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria. Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.