Alma: 8,7 mln zł straty po I półroczu 20010 r.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki w tym okresie wyniosły 581,3 mln zł, wobec 477,7 mln zł rok wcześniej. W ujęciu jednostkowym Alma Market miała 6,96 mln zł straty netto wobec 14,97 mln zł straty w analogicznym okresie 2009 r.

Alma w 2009 roku osiągnęła obroty w wysokości 686,4 mln zł (Alma Delikatesy), natomiast obroty Grupy Kapitałowej Alma Market wyniosły ponad 1 mld zł . Do końca roku spółka zamierza uruchomić jeszcze dwie placówki handlowe.

Alma to sieć delikatesów i supermarketów należących do krakowskiej firmy Alma Market SA. W obecnej chwili Alma posiada 28 sklepów o średniej powierzchni 1500 mkw. Placówki mieszczą się w Krakowie, Warszawie, Nowym Targu, Tarnowie, Piasecznie, Pruszkowie, Poznaniu, Wrocławiu, Rybniku, Gdyni, Katowicach, Bydgoszczy, Sopocie, Łodzi, Zielonej Górze, Opolu, Rzeszowie, Lubinie, Lublinie i Częstochowie.

Historia delikatesów Alma rozpoczęła się w 1995 roku w Krakowie. Tam został założony pierwszy sklep sieci.

Alma Market SA w ramach grupy kapitałowej posiada 50 proc. akcji w spółce Krakchemia SA, a także 100 proc. udziałów w następujących spółkach: Krakowski Kredens Sp. z o.o., Alma Development Sp. z o.o., Paradise Group Sp. z o.o. oraz w pięciu spółkach celowych.
 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016