30 nowych marek w Promenadzie

Wokół całorocznego lodowiska powstanie zupełnie nowa sekcja sportowa z markami m.in.: Nike, Burton, Roxy, Vans a w części kinowej sekcja salonów telefonii komórkowej sieci Era, Orange, Play, Plus. Powiększone zostały istniejące salony Apart, Sephora, Marino Fabiani, zaś Rosenthal i Instytutu Kosmetycznego dr Irena Eris, pojawiły się w nowych lokalizacjach.

Zmiany mają na celu optymalizację tenant-mix w Promenadzie, w ramach długofalowej strategii komercjalizacji, prowadzonej przez grupę firm ECC od roku 1996, czyli od początku istnienia centrum. Doświadczenie ECC zdaniem Macieja Krzewińskiego, dyrektora centrum Promenada i prezesa zarządu ECC Property Management, wynika z wieloletnich kontaktów własnego działu leasingu z międzynarodowymi najemcami oraz stałego monitorowania zmian na rynku lokalnym i globalnym.

Pod koniec roku planowane są w warszawskiej Promenadzie kolejne spektakularne otwarcia nowych lokali, w tym debiutującej na warszawskim rynku centrów handlowych kawiarni popularnej międzynarodowej sieci.

Nowości Promenady od września zaanonsuje nowa odsłona kampanii reklamowej, którą można oglądać na kilkudziesięciu warszawskich billboardach i autobusach. Jej hasło „być bardziej – 30 nowych sklepów” nawiązuje konsekwentnie do motto centrum: Promenada – więcej niż zakupy.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016