Jest to pierwsza sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych w Polsce, która postawiła na wysoką efektywność i jakość w pozyskiwaniu danych podstawowych. Głównym celem projektu jest ujednolicenie i podniesienie jakości danych o produktach w ramach łańcucha dostaw. Dotychczasowy sposób tworzenia oraz obsługi kart produktowych generował dużą pracochłonność i często był przyczyną nieścisłości i różnic pomiędzy danymi posiadanymi przez strony zaangażowane w proces zakupowy. Wykorzystanie rozwiązań informatycznych, które tworzą jeden punkt dostępu i odbioru danych, a dodatkowo je weryfikują, umożliwia uniknięcie tych problemów.

Projekt obejmuje dwa etapy: w pierwszym dostawcy mają możliwość gromadzenia i walidacji danych o produktach w katalogu elektronicznym i generowania kart produktowych, w drugim nastąpi eliminacja kart produktowych na rzecz w pełni automatycznego pobierania danych przez system wewnętrzny Intermarché.

Projekt realizowany jest z wykorzystaniem zintegrowanego rozwiązania Comarch ECOD SA2 Produkty, oferowanego przy współpracy firm SA2 Wordlsync Polska, dostawcy usług katalogowych i Comarch, operatora Platformy Comarch ECOD. 
 
Intermarché to sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych zlokalizowanych głównie w małych i średnich miejscowościach, od 20 tys. do 70 tys. mieszkańców. Pierwszy polski Muszkieter działający pod tym szyldem otworzył sklep Intermarché w Zielonej Górze już w 1997 roku. Od tego czasu sieć rozrosła się do prawie 150 obiektów w Polsce.