Ponadto spółka zamierza dalej kontynuuować restrukturyzację, co oznacza m.in. zamykanie nierentownych lokalizacji, uproszczenie struktury organizacyjnej, zmniejszenie zatrudnienia, wyprzedaż zapasów z poprzednich kolekcji  oraz rebranding firmy.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja zgodna z aktualną modą i światowymi trendami. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to jedna z czołowych marek na polskim rynku luksusowej odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie 42 salony firmowe, które znajdują się zarówno w kraju, jak i za granicą.

Pod koniec maja br. zaszły zmiany w radzie nadzorczej spółki. W jej skład został powołany Sławomir Strycharz i Maciej Fedorowicz (wcześniej wiceprezes zarządu spółki). Odwołani ze swoich stanowisk zostali Luca Luzzi i Gherardo Iannelli.

Strategia grupy zakłada dalszy rozwój w oparciu o silne marki sektora modowego, maksymalizację efektywności działania grupy oraz rozbudowę portfela brandów o kolejne atrakcyjne, komplementarne w stosunku do posiadanych marki.